دونده سرعت:

هدفم رکورد شکنی در دوی 60 متر است

قاسمی گفت: امیدوارم بتوانم به غیر از کسب مدال طلا رکورد ملی دوی 60 متر را هم جابجا کنم.

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت فعلی اش بیان کرد: خوشبختانه شرایط خوب و مناسبی در دوومیدانی حاکم است و تمریناتم را زیر نظر مربی ام مهدی موسوی پی گیری می کنم.

وی در ادامه افزود: قرار است در مسابقات داخل سالن یادواره شهدای آتش نشان که امروز و فردا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود، در ماده 60 متر شرکت کنم. برای کسب مدال پا به این رقابت ها می گذارم و امیدوارم بتوانم به غیر از کسب مدال طلا رکورد ملی دوی 60 متر را هم جابجا کنم.

قاسمی درباره هدفش از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: تمام هدف و انگیزه ام از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا این است که بتوانم در بین 3 نفر نخست قرار گرفته و برای کشورم افتخار آفرینی کنم. البته با توجه به این که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دوندگان آفریقایی را به تبعه خود در می آورند تا حدی کار برایم برایم دشوار است اما ناامید نیستم و برای جبران ناکامی دوره گذشته در این رقابت ها شرکت می کنم.

دونده سرعت تیم ملی درمورد جوایز تعیین شده از سوی فدراسیون برای مسابقات داخل سالن گفت: خوشبختانه این جوایز در روحیه دوندگان تاثیر گذاشته و بدون شک این اتفاق باعث افزایش انگیزه ورزشکاران در راستای موفقیت و کسب مدال می شود.
 
وی در پایان یادآور شد: با توجه به این که تا اردیبهشت سال 96 هیچ گونه رویداد ورزشی معتبری در دوومیدانی برگزار نمی شود با جدیت تمریناتم را ادامه می دهم ضمن اینکه تا قبل شروع این رقابت ها در هیچ مسابقه ای شرکت نمی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار