سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

موسسات خیریه استان اردبیل باید تخصصی شوند

استاندار اردبیل با اشاره به تعدد موسسات خیریه بر پرهیز از موازی کاری تاکید کرد و گفت: باید با هدف ارائه خدمات بهتر و متمرکز به نیازمندان و مددجویان، در جهت تخصصی کردن موسسات خیریه برنامه ریزی کرد و کوشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش که در جلسه شورای مشارکت های مردمی با بهزیستی استان اردبیل، سخن می گفت بر ایجاد شرایط و تمهیدات لازم جهت جلب، جذب و انتقال مشارکت و هدایای نقدی ایرانیان خارج از کشور و هم استانی های مقیم در دیگر استان ها به استان اردبیل تاکید کرد و افزو: باید از ظرفیت معنوی شخصیت های علمی، مذهبی، فرهنگی، ورزشی و هنرمندان استان در جهت جلب و افزایش میزان مشارکت های مردمی و مساعدت های مالی آنان جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان استان بهره جست.

وی به معضل اجتماعی تکدی گری در استان هم اشاره کرد و گفت: باید با فرهنگ سازی مناسب، همکاری مردم ورسانه ها بویژه صداوسیما این مشکل استان را به یکباره حل کرد.

وی افزود: متاسفانه عده ای با سوء استفاده از اعتقادات دینی و مذهبی و تحریک احساسات نوع دوستی مردم استان، اقدام به تکدی گری می کنند.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل نیز گفت: در ۶ماهه اول سال جاری کمک های نقدی و غیر نقدی اقشار مختلف مردم و خیرین استان اعم از فطریه و طرح مهر به ارزش ریالی ۳۳میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال جمع آوری شده است که در بخش های مسکن، توانمندسازی معلولان، ازدواج، جهیزیهو اشتغالمددجویان، پشتیبانی، فرهنگی، ورزشی و هزینه های موردی هزینه شده است.

رحیمی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز از توزیع سبد غذایی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به ارزش ۲۱۰میلیارد ریال در ۳ سال گذشته خبر داد.

در این جلسه مصوب شد از محل مشارکت های مردمی بهزیستی در جهت تعمیر و نگهداری خانه های وقف شده به بهزیستی هزینه شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.