معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال حامیان طرح اکرام ایتام بیش از ۳۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صفر توحیدی امروز در جلسه بررسی روند اجرای طرح اکرام ایتام در اردبیل اظهار داشت: امسال حامیان طرح اکرام ایتام بیش از 30 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام تحت تکفل خود مساعدت کرده‌اند که بخش اعظمی از کمک‌های حامیان به صورت نقدی و به حساب ایتام واریز شده است تا علاوه بر رفع مشکلات، پشتوانه‌ای مطلوب برای آینده‌ آنان باشد.

وی با بیان اینکه 9 هزار و 336 حامی در قالب طرح اکرام از ایتام تحت پوشش این نهاد حمایت می‌کنند، افزود: حامیان 2 هزار و 144 یتیم را تحت تکفل خود قرار داده و ماهانه مساعدت‌های خیرخواهانه خود را به آنان پرداخت می‌کنند که این کمکها نقش بسزایی در رفع نیازمندیهای آنها دارد.

توحیدی بیان کرد: حامیان طرح محسنین نیز در قالب این طرح بیش از 8 میلیارد ریال به فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمک کرده‌اند که در حال حاضر یک هزار و 880 فرزند مشمول طرح محسنین توسط 2 هزار و 769 حامی حمایت می‌شوند که تلاش داریم با جذب حامیان بیشتر بتوانیم مسائل این مددجویان را برطرف ساخته و مشکلات‌شان را به حداقل برسانیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: طرح محسنین به منظور دستگیری از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت که دارای سرپرست از کارافتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود تا بتوانیم آتیه‌ای روشن را برای آنان رقم بزنیم.

توحیدی با بیان اینکه مساعدت‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: با تلاش‌های گسترده امدادگران و درایت و همکاری حامیان، درصدد هستیم تا ایتام تحت حمایت بی‌دغدغه و با آسودگی خاطر به مدارج عالی تحصیلی، علمی، اقتصادی و فرهنگی دست یابند.

وی با قدردانی از مساعدت‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین افزود: مشارکت هر چه بیشتر خیران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد سبب ارتقای همبستگی‌های اجتماعی شده و ریشه‌کنی فقر و محرومیت را به دنبال دارد که امیدواریم با حمایت‌های همه‌جانبه خیران بتوانیم گام‌های موثرتری را برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر برداریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.