اردبیل؛

پرداخت تسهیلات بانکی به کلزاکاران استان اردبیل

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از پرداخت تسهیلات بانکی به کلزاکاران این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اصغر پرتوی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کلزاکاران استان اردبیل افزود: توسعه کشت زراعت دانه های روغنی از سیاست های مهم وزارت جهاد کشاورزی محسوب می شود و بر اساس تفاهم نامه ای که با بانک کشاورزی استان به عمل آمده است، آن دسته از کشاورزانی که اقدام به کاشت کلزا می نمایند، می توانند از تسهیلات ۲۵ میلیون ریالی با نرخ سود ۱۸ درصد استفاده کنند.

وی افزود: کلزا کارانی که علاقه مند به دریافت این تسهیلات هستند، می توانند با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی محل سکونت خود پس از تشکیل پرونده، به نزدیکترین شعبه بانک کشاورزی مراجعه نمایند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: سیاست تغییر الگوی کشت یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی به شمار می رود که گسترش کشت دانه های روغنی از جمله در کلزا در استان از اولویت برخورد دار است.

وی افزود: کشت این زراعت علاوه بر سود سرشاری که عاید کشاورز می کند، باعث افزایش قدرت حاصلخیزی و اصلاح خاک نیز شده و از سوی دیگر با توجه به سیاست خرید تضمینی که در خصوص این زارعت اعمال می شود، کلزا کاران هیچ نگرانی از بابت فروش محصول تولیدی خود نخواهند داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.