سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان اردبيل گفت: 17 درصد حجم آسفالت راههای استان اردبيل در شهرستان نير اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محبوب حيدری افزود: در شهرستان نير پروژه های متعددی در حوزه های مختلف توسط راه و شهرسازی استان اردبیل در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به پروژه های در دست اجرا گفت: پروژه راه ارتباطی کریق به آرموداق بطول 20 كيلومتر می باشد كه 12 كيلومتر از اين مسير در حوزه شهرستان ميانه از توابع استان آذربايجان شرقی و 8 كيلومتر درحوزه شهرستان نير واقع شده كه جزو برنامه اداره كل راه و شهرسازی استان می باشد.

سرپرست راه و شهرسازی استان اردبيل تصريح كرد: هدف از اجرای پروژه راه ارتباطی کریق به آرموداق كاهش قابل ملاحظه مسافت مسير ميانه به اردبيل، تكميل شبكه راههای كشوری و ارتباط راههای مواصلاتی اردبيل و آذربايجان شرقی بوده و از لحاظ رونق اقتصادی برای هر دو منطقه قابل توجه است.

حيدری افزود: 5 كيلومتر از طول اين پروژه آماده آسفالت بوده و برای تكميل اين پروژه مبلغ 90 ميليارد ريال اعتبار مورد نياز می باشد.

وی به بهسازی راه گردشگری سقزچی اشاره كرد و گفت: بهسازی راه گردشگری سقزچی به اباذر به طول 4 كيلومتر انجام شده و آسفالت اين محور روستايی امسال با توجه به شرايط جوی آب و هوايی در برنامه سال 96 لحاظ گرديده است.

حيدری اجرای پروژه محور نير به كورائيم را از ديگر پروژه ها برشمرد و بيان كرد: بهسازی، لكه گيری و آسفالت محور نير به كورائيم به طول 4/5 كيلومتر و با اعتبار هزينه شده 11 ميليارد ريال به اتمام رسيده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.