سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

حمایت سازمان ملل از جنایتکاران

امام جمعه رامهرمز گفت: سازمان ملل از رژیم‌های جنایتکار و آدم کش حمایت آشکار و نهان می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان در رابطه با تعهد و وفای به عهدافزود: عمل به تعهدات نشانه دین‌داری و عمل به وظیفه دستور خداوند متعال است.

وی گفت: خداوند فرموده است، پیام‌ها و عهدها را نشکنید و ارزان نفروشید و مثل انسان‌های سست‌عنصر نباشید زیرا تعهد به عهد کار خیر است و خداوند به همه‌چیز آگاه است.

خطیب جمعه رامهرمز افزود: اگر به عهد وفا شود زندگی سعادتمند و آرامش ابدی در آخرت برای انسان محفوظ است و باعث جلب رضایت حق‌تعالی است.

وی با اشاره به هجرت پیامبر اکرم(ص) ابراز داشت: پیامبر اکرم(ص) با هجرت خود از مکه به مدینه تاریخ هجری را رقم زد و با تأسیس حکومت دینی راه پیشرفت اسلام را هموار کرد.

موسوی ضمن تبریک آغاز امامت بقیه‌الله الاعظم(عج) گفت: باید با اعمال و رفتار خود زمینه حضور و ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم و در راه آن امام همام گام برداریم.

خطیب جمعه رامهرمز در پایان گفت: متأسفانه سازمان ملل از جنایت در حلب و سوریه به‌طور آشکار و نهان حمایت می‌کند و جنایتکاران هرروز بر آدم کشی و کودک کشی خود بیشتر ادامه می‌دهند که جای بسی تأسف دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.