سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ساخت سه مدرسه به کمک خیران

مدیر آموزش و پرورش جیرفت گفت: خیران مدرسه ساز برای ساخت 3مدرسه در روستاهای بخش اسماعیلی جیرفت 30میلیارد ریال اعتبار اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد اسکندری با اشاره به مشکل نامقاوم بودن فضاهای آموزشی در روستهای بخش اسماعیلی و شهر بلوک گفت :از ظرفیت خیرین مدرسه ساز بومی وغیر بومی برای ساخت واحدهای آموزشی مقاوم در این بخش استفاده کردیم .

وی بیان کرد: با توجه به محرومیت بخش اسماعیلی از مدارس مقاوم سعی کردیم اولویت ساخت و ساز فضاهای آموزشی شهرستان را در این منطقه قرار دهیم.

اسکندری گفت:خیران مدرسه ساز مدرسه سه کلاسه خیرساز شهید حسین زاده را در روستای نورآباد با زیربنای 110 متر مربع احداث خواهند کرد که پیش بینی می شود ظرف دو ماه آینده این مدرسه 3کلاسه ساخته و به بهره برداری برسد .

مدیر آموزش و پرورش جیرفت افزود: دومین مدرسه نیز دبیرستان شش کلاسه دوره اول فدک اسماعیلی است که با زیر بنای 250 متر مربع احداث خواهد شد تا دانش آموزان این منطقه در فضایی امن ادامه تحصیل دهند.

وی گفت: همچنین به زودی عملیات اجرایی احداث مدرسه ابتدایی حر روستای دهنو شهسوار جیرفت توسط بنیاد مستضعفان و سازمان نوسازی مدارس استان با زیربنای 650 متر و اعتباری بالغ بر 9میلیارد ریال آغاز می شود و با ساخت این مدرسه 250نفر دانش آموز این منطقه از فضای تحصیل مناسب بهره مند خواهند شد.

27پروژه آموزشی خیر ساز در جیرفت در دست ساخت و احداث است که به زودی چندین پروژه از این واحدهای آموزشی تحویل آموزش وپرورش جیرفت برای سامان دهی مدارس فاقد فضای فیزیکی تحصیلی مناسب خواهد شد.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.