یک مدرسه خیر ساز در بخش چترود کرمان به بهره برداری رسید و عملیات احداث دو واحد آموزشی جدید آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و رورش استان کرمان، در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی این واحد های آموزشی به نقش موثر خیران مدرسه ساز و مدرسه یار در منطقه چترود اشاره کرد و گفت : مدرسه سازی بهترین و اثر گذار ترین کار خیر است و خیران با انتخاب این امر خداپسندانه برای همیشه تاریخ جاودانه و ماندگار هستند.

وی با بیان اینکه فضای آموزشی به روز و استاندارد نقش موثری در تسهیل فرآیند یاددهی و یادگیری دارد افزود : هر اندازه به تعلیم و تربیت بها داده شود، آینده بهتری برای این کشور رقم می خورد.

محسن بیگی با بیان اینکه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی، راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است اظهار داشت: امروز در استان کرمان نسبت به گذشته در کیفیت بخشی آموزشی شاهد وضعیت بهتری هستیم.

گفتنی است: دبیرستان دخترانه 6 کلاسه خیر ساز متوسطه دوره اول ام البنین در روستای هوتک از توابع بخش چترود کرمان با مشارکت اکبر میرزایی پدر شهید بزرگوار محمد میرزایی در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع با زیر بنای 671 متر مربع و اعتباری بالغ بر 730 میلیون میلیون تومان به بهره برداری رسید.

اضافه می شود: کلنگ احداث مدارس 6 کلاسه بخش کاظم آباد چترود و شیخ فضل الله نوری در روستای رحیم آباد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به زمین زده شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مدرسه ، چترود ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار