سه مدرسه در قالب 22 کلاس درس در شهرستان زرند افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سه باب مدرسه در قالب 22 کلاس درس با زیربنای دو هزار و 225 متر مربع و 24 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان زرند افتتاح شد.

وی در آیین افتتاح این مدارس ضمن قدردانی از مشارکت خیران مدرسه ساز، افزود: افتتاح واحد های جدید آموزشی موجب ایجاد نشاط و پویایی در مدارس شده و در کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی موثر است.

گفتنی است: هنرستان 11 کلاسه فنی و حرفه ای الزهرا مجهز به کارگاه های خیاطی، معماری،گرافیک و کامپیوتر در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع با زیر بنای هزار و 320 متر مربع با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات تخریب و بازسازی در شهر زرند به بهره برداری رسید و زمینه تحصیل بیش از 240 هنر آموز در این واحد آموزشی فراهم شد.

مدرسه خیرساز 6 کلاسه سید هادی تهامی روستای ده چنار از توابع بخش مرکزی نیز در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع با زیر بنای 430 متر مربع و با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال نیز در سفر مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به شهرستان زرند افتتاح شد.

گفتنی است: مدرسه 5 کلاسه خیر ساز حاج فضل الله سیف الدینی و با زیربنای 450 مترمربع و مساحت 12 هزار مترمربع در یزدان شهر از توابع بخش یزدان آباد شهرستان زرند با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان در این سفربه بهره برداری رسید.

اتهای پیام/ی

برچسب ها: افتتاح ، مدرسه ، زرند ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار