سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تردد آسان وامن در مرزهای کشور

هیچ مشکل امنیتی در مرزهای کشورمان نداریم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در هیچ یک از نقاط مرزی کشورمان نه در جنوب، نه در غرب، نه در شمال غرب و نه در جنوب شرق هیچ مشکل و یا مورد امنیتی نداریم.

سردار حسین سلامی در جریان بازدید از مرز شلمچه در خصوص شرایط حاکم در مرز شلمچه افزود: هر چه دیدیم همه عشق و محبت به اهل بیت بود.

وی گفت: همگان چه نیروی انتظامی، پایانه مرزی، فرمانداری، سپاه، ارتش و بقیه نیروها با اعتقاد و باور عمیق خود و هر آنچه در اختیار داشتند و در حد بضاعتشان برای ارائه بهترین خدمات به زائران حتی آنانی که از سایر کشورها به اینجا می آیند، به کار گرفته اند.

سردار سلامی افزود: آنچه اینجا موج می زند آن است که عشق حسینی مرزهای جغرافیایی میان کشوهای مسلمان را کنار گذاشته و همه را یک دل و یک هدف کرده که همه در یک جاده در حرکت هستند و این نوید بزرگی است برای یک وحدت عمیق و عاشقانه برای جهان اسلام که مهر و شور حسینی به وجود آورنده این وحدت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به لطف خداوند همه چیز در مرز شلمچه خوب است. ازدحام خاصی وجود ندارد، گردش کارها خیلی منظم و خوب پیش می رود و چیزی که دیدیم در چهره زائران رضایتمندی بود.

سردار سلامی افزود: برای بازگشت زائران به کشور نیز تمامی پیش بینی های لازم انجام شده تا  رودخانه خروشان بی انتهای انسانهای عاشق بتوانند راحت زیارت کنند و به سلامتی برگردند.

سردار سلامی گفت: این همایش عظیم، شور و معرفت حسینی در عالم و تاریخ بی سابقه است و هر سال هم به برکت محبت و عشق به امام حسین(ع) حجم زائران این همایش عظیم افزایش می یابد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.