وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه شلمچه بهترین مرز برای عبور زائران است، گفت:سربازان گمنام امام زمان اجازه ورود هیچ عنصر ضدامنیتی را به ایران نمی دهند.

برقرای امنیت در مرزها با تلاش سربازان گمنام امام زمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ حجت‌الاسلام سید محمود علوی صبح امروز در حاشیه بازدید از روند خدمات مرز شلمچه گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه ورود هیچ عنصر ضد امنیتی را به جمهوری اسلامی ایران نمی دهیم.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان اشراف اطلاعاتی خود را در جهت خدمت گزاری به مردم در عرصه امنیت به کار گرفته اند و  اجازه ورود هیچ عنصر ضد امنیتی را به جمهوری اسلامی ایران نمی دهند؛ همانگونه که تاکنون اجازه نداده اند.

علوی گفت: تاکنون جریان های ضد امنیتی و تروریستی موفق به انجام هیچ کار ضد امنیتی در جمهوری اسلامی نشده اند و انشالله در آینده نیز نخواهند شد.بهتر است که به خودشان هم زحمت ندهند و دور جمهوری اسلامی را خط بکشند و هر قبرستان دیگری که می خواهند بروند.

وزیر اطلاعات کشورافزود: تمامی نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و سیاسی دست به دست هم داده اند و با وحدت در جهت تامین امنیت کل کشور از جمله نقطه صفر مرزی تلاش خود را انجام می دهند و مردم می توانند با آرامش خاطر به زیارتشان برسند.

حجت الاسلام علوی گفت: در سال های گذشته شاخص امنیت در بسیاری از کشورها کاهش یافته اما در جمهوری اسلامی روز به روز شاخص امنیت افزایش پیدا کرده و به رغم اینکه تمام دشمنان جمهوری اسلامی اعم از جهانی و منطقه ای دست به دست هم داده اند و سرمایه گذاری کرده اند و گروه های تروریستی را تجهیز و مورد حمایت مالی قرار می دهند تا بتوانند امنیت جمهوری اسلامی را به چالش بکشند اما تا کنون موفق نشده اند.

وی افزود: این مسئله از یک سو نتیجه همدلی، همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه های امنیتی ، نظامی ،انتظامی ، قضایی و مدیریت سیاسی کشور است؛ ضمن آن که سربازان گمنام امام زمان نیز در این زمینه نقش بی بدیل خود را ایفا می کنند.

علوی در خصوص بازدید خود از مواکب و سالن مسافری و گفتگویش با برخی از زائران افزود: پیش از هر چیز انسان شیفته این عشق و شیدایی زائران سیدالشهدا می شود که سراپا عشق حرکت می کنند، نه خستگی می دانند و نه مشکل و نه کمبود را متوجه می شوند. زایرانی که ما می بینیم اگر صدها مشکل مقابلشان باشد همه را به جان می خرند تا بتوانند به زیارت محبوبشان سیدالشهدا برسند.

وزیر اطلاعات کشور گفت: مسئولان چون جزو همین مردمی هستند که با عشق به زیارت می روند آنها نیز که اگر سعادت زیارت را ندارند، اما سعی می کنند تا سعادت خدمت به زایران اباعبدالله را داشته باشند.

حجت الاسلام علوی افزود: کار خدمت نیز توسط موکب داران به طور عاشقانه ای انجام می شود، این عزیزان خدمات رسانی خود را تنها به معطوف و محدود به امکانات و مسائل مالی واعتباری نکردند و هر چه انجام شد انصافا با عشق و فراتر از امکانات بود.

وی با قدردانی از نماینده عالی دولت در استان خوزستان که همچون یک زائر عاشق پای کار ایستاده و همچون زائری عاشق به ارائه خدمات می پردازد، گفت: امیدواریم خداوند اجر همه و از جمله اصحاب رسانه را که این عشق، شور، حماسه و شیدایی را اطلاع رسانی می کنند و این فرهنگ زیبا را  در جامعه گسترش می دهند، را عطا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۵
من افتخار میکنم که در مملکتی زندگی میکنم که این چنین امنیتی دارد
واقعا جای تشکر دارد
خستنه باشید