زائران برای خروج از کشور به مرز شلمچه مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس پلیس‌راه استان خوزستان رضا دولتشاهی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی شده است که زائران مرز مهران برای خروج از کشور به مرز چذابه مراجعه نکنند، درخواست کرد: زائران برای خروج از کشور به مرز شلمچه مراجعه کنند، چرا که زیرساخت‌ها و پارکینگ‌های مرز شلمچه آماده است.

دولتشاهی گفت: وضعیت پارکینگ چذابه به دلیل افزایش ظرفیت زوار با مشکل مواجه شده است، به طوری که ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به مرز سبب کندی حرکت شده است.

به گفته منوچهر رحمانی مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان ظرفیت پارکینگ‌ها به صورتی طراحی شده که حداقل در فاز اول 12 هزار دستگاه ظرفیت جانمایی خودرو داشته باشد، اما متاسفانه عدم جانمایی مناسب به منظور توقف خودرو سبب بر جای گذاشتن چهره نامناسبی از پارکینگ شده است.

رضا دولتشاهی در این رابطه با اشاره به بستن مرز مهران و گسیل زائران به سمت مرز چذابه افزود: وضعیت چذابه به دلیل افزایش ظرفیت زوار پارکینگ آن با مشکل مواجه شده، به طوریکه ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به مرز سبب کندی حرکت شده است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی شده است که زائران مرز مهران برای خروج از کشور به مرز چذابه مراجعه نکنند، درخواست کرد: زائران برای خروج از کشور به مرز شلمچه مراجعه کنند، چرا که زیرساخت‌ها و پارکینگ‌های مرز شلمچه آماده است.

رئیس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به ظرفیت خالی پارکینگ‌های شلمچه گفت: مرز چذابه بسته نیست و در صورتی که زائران با وسائل شخصی مراجعه نکنند و از وسائل نقلیه عمومی استفاده کنند، تردد به راحتی انجام می‌شود.

دولتشاهی با اشاره به تکمیل ظرفیت پارکینگ چذابه و احتمال اینکه زواری که خودروهای شخصی خود را در پارکینگ جانمایی کردند در بازگشت از سفر برای خارج کردن خودرو خود با مشکل مواجه می‌شوند، افزود: برای حل این مشکل یک مسیر انحرافی برای خروج زائران مشخص شده است.

دولتشاهی درخصوص وضعیت در مرز شلمچه گفت: در شلمچه مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد و پارکینگ‌های شلمچه هنوز ظرفیت خالی دارد و زائران می‌توانند خودروهای خود را در پارکینگ‌ها جانمایی کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان در پایان از زائران درخواست کرد که ماشین‌های خود را در پارکینگ‌هایی که سمت خرمشهر است، جانمایی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.