سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

شکوه 13 آبان در دهلران

راهپیمایی باشکوه 13 آبان همزمان با دیگر نقاط استان با شرکت اقشار مختلف مردم در شهرستان دهلران برگزار شد.

به  گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اقشار مختلف مردم این شهرستان مرزی با در دست داشتن پلاکارد، پوستر و پارچه نوشته هایی به مناسبت 13 ابان و با سر دادن شعار های ضد استکباری همصدا با سراسر کشور در سیل خروشان استکبار ستیزی شریک شدند و دین خود را به انقلاب و ارزش ها و امام امت ادا و تبعیت از ولایت به نمایش گذاشتند.

حضور دانش آموزان و دانشجویان دهلرانی در راهپیمایی 13 آبان نشان از وفاداری و پایبندی آنان به ارزش ها و راه ورسم شهدا است و امروز با حضور خود نشان دادند که هرگز پیام شهدای 13 آبان را فراموش نمی کنند.

امام جمعه دهلران در این مراسم گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی 13 آبان ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر، موجب ناامیدی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم می کنند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به حمایت مردم از امام راحل و ایستادگی ایشان در مقابل استکبار افزود: امروز نیز آمده اید که با امام و آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی تجدید بیعت کرده و صدای مرگ بر آمریکای خود را به گوش جهانیان برسانید.

امام جمعه دهلران به یکه تازی و سیاست آمریکا در زمان طاغوت علیه ملت اشاره کرد و افزود: آمریکا را بدلیل عدم سنخیت با ارزش های انسانی و الهی از کشور بیرون کردیم و این کشور به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام موسوی گفت: مذاکرات انتخاباتی آمریکا نشان از نابودی ارزش های انسانی و حقوق بشر و تبعیض نژادی در کاخ سفید است.

وی جنگ تحمیلی، کودتای نوژه و طبس و فتنه 88، جنگ نرم فرهنگی و رسانه ای را از جمله توطئه های استکبار جهانی برضد انقلاب اسلامی برشمرد و یادآور شد: با رهبری امام امت و ادامه راه امام توسط رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و بیداری ملت همه این توطئه ها خنثی شد و مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی و بویژه آمریکا گفت:آمریکا هر چند سال یکبار به بهانه های واهی علیه ما تحریم وضع می کند و حتی پیمان های خود را با کشورهای دوستش زیر پا می گذارد وهمه باید بدانند که مذاکره با این کشور بی معناست و قابل اعتماد نیست.

 تجمع راهپیمایان در میدان بسیج شهر دهلران قطعنامه سراسری قرائت شد که با تکبیر خروشان مردم مورد تایید قرار گرفت.

مردم بخش های زرین آباد، سراب میمه و موسیان نیز با حضور گسترده و پرشور و شعور خود در راهپیمایی روز 13 آبان عشق و علاقه خود را به امام راحل، مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی نشان دادند.




انتهای پیـــام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.