سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

افزايش 80 درصدی نزاع های فردی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از افزايش 80 درصدی نزاع های فردی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامي استان کرمانشاه به افزايش 80 درصدي نزاع هاي فردي اشاره داشت و گفت: در مهرماه امسال نزاع هاي جمعي نيز 56 درصد افزايش يافته که اين آمار زيبنده مردم شريف استان نيست.


سردار منوچهر امان اللهي گفت: نزاع و درگيري از جمله مسائلي است که از ديرباز آرامش فضاي جامعه را تحت تأثير قرار داده و تهديدي جدي براي ثبات امنيت در جامعه محسوب مي شود.


وی گفت: اين معضل در استان کرمانشاه که دارای بافت سنتي و طايفه ای مي باشد، به دليل تعصبات قومي و قبيله اي، بيکاری، پايين بودن آستانه تحمل افراد، نداشتن مهارت ارتباط و توسل به زور جهت احقاق حق و عدم آگاهي از عواقب نزاع، بيشتر مشهود است.

امان اللهي گفت: خوشبختانه با مداخله دادگستری و ارجاع پرونده ها به مراکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعي انتظامي در سطح استان، بيشتر پرونده های نزاع به مصالحه ختم مي شود، اما متأسفانه جنبه حقوقي جرم باقي خواهد ماند.

وي خاطرنشان ساخت: بسياري از افرادي که در نزاع هاي فردي و جمعي شرکت یي کنند، اگر از عواقب کار خود آگاه بودند، قطعاً مرتکب چنين جرم نمي شدند، لذا نقش دستگاه هاي آموزشي در اين ميان بيشتر مورد توجه است و باید مهارت کنترل خشم را در جامعه نهادينه کنند تا کمتر شاهد درگيري هايی از اين دست باشيم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، نزاع ، فردی ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.