کرمانشاه؛

آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان کرمانشاه

بیش از 12 هزار نفر از دانش‌آموزان استان کرمانشاه در اردوهای راهیان نور غرب حضوردارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: بیش از 12 هزار نفر از دانش‌آموزان استان کرمانشاه در اردوهای راهیان نور غرب حضوردارند.

سرهنگ علی یوسفی‌راد گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان کرمانشاه از دهم مهر ماه امسال آغاز و تاکنون نزدیک به 6800 نفر از دانش‌آموزان دختر و بیش از 5200 نفر از دانش اموزان پسر استان کرمانشاه در مناطق عملیاتی استان حضور پیدا کرده‌اند.

به گفته مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه امسال برای حضور 30 هزار نفر از دانش‌آموزان مدارس کرمانشاه در مناطق عملیاتی استان برنامه‌ریزی شده است. یوسفی‌راد با بیان اینکه تقریبا هر روز اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را داریم، افزود: دانش‌آموزان استان در قالب اردوهای راهیان نور از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، اسلام آبادغرب و... بازدید خواهند کرد.

وی افزود: امسال برای اعزام حدود هفت هزار نفر از دانش‌آموزان استان به مناطق عملیاتی جنوب نیز برنامه‌ریزی شده است.

یوسفی‌راد در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه مقصد اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی دیگر استان‌های کشور نیز هست، گفت: امسال برای میزبانی از حدود 80 هزار نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور در مناطق عملیاتی این استان برنامه‌ریزی شده است. به گفته یوسفی‌راد مناطق عملیاتی استان کرمانشاه سال گذشته میزبان حدود 30 هزار نفر از دانش آموزان سراسر کشور در قالب اردوهای راهیان نور بود.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.