سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیرکل ناتو:

جنگ در افغانستان به زودی پایان نخواهد یافت

دبیرکل ناتو با اشاره به دستاوردهای خوب نیروهای امنیتی افغانستان گفت: جنگ در افغانستان به این زودی‌ پایان نخواهد یافت.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو با اشاره با اوضاع نابسامان امنیتی در افغانستان گفت: هم اکنون افغانستان با تهدیدهای جدی گروه‌های تروریست مواجه است.

دبیر کل ناتو در ادامه افزود: نبردها در افغانستان به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته اوضاع امنیتی در کشور با چالش بیشتری مواجه بوده، از یکسو گسترش ناامنی‌ها و فعالیت و نفوذ طالبان و داعش و از سوی دیگر اختلاف‌ها بین رهبران حکومت وحدت ملی فضا را تا حدی پیچیدتر کرده است.

استولتنبرگ خاطر نشان کرد: همه روزه وضعیت امنیتی در افغانستان رو به وخامت می‌رود و نیروهای امنیتی با چالش‌های گوناگونی از جمله حملات پی در پی تروریست‌های مواجه است.

دبیر کل ناتو گفت: نیروهای امنیتی افغانستان در مبارزه با تروریستها دستhوردهای خوبی داشته و بارها حملات تهاجمی این گروه‌ها از جمله طالبان را دفع کردند، اما جنگ در افغانستان ادامه خواهد داشت و این نبرد به این زودی‌ها پایان نخواهند یافت.

همچنین دبیر کل ناتو بار دیگر بر حمایت کشورهای عضو ناتو با نیروهای امنیتی افغانستان تاکید کرده و افزود: این سازمان در کنار این نیروها در امر مبارزه با تروریستها باقی خواهند ماند.

فارس نوشت: پیش از این مقام‌های ماموریت حمایت قاطع در افغانستان اعلام کرده بودند که در سال گذشته نیروهای آمریکایی 500 حمله هوایی علیه گروه‌های تروریست در افغانستان انجام دادند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.