سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

کاهش قابل ملاحظه نرخ جرائم خشن در خراسان رضوی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کاهش نرخ جرایم خشن در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار اسکندر مومنی امروز پس از بازدید از مناطق حاشیه شهر مشهد با اشاره به اینکه شاخصه های امنیتی در استان خراسان رضوی وضعیت مناسب دارد و از نظر سرقت بانک، سرقت مسلحانه و زورگیری کاهش قابل ملاحظه ای را شاهدیم، افزود: با اقدامات پیشگیرانه ای که در این استان انجام شده و درمیان سایر جرایم خشن، کاهش سرقت از بانک بسیار قابل توجه است و از تجربیات این استان در این زمینه در کل کشور استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: امنیت بستر و مستلزم پیشرفت در هر منطقه است و با توجه به شرایط حاشیه شهر مشهد و دغدغه امنیتی مسئولان و مردم، این مساله به صورت جدی از سال گذشته به عنوان یکی از اولویتهای اصلی در دستور کار نیروی انتظامی خراسان رضوی قرار گرفت.

وی ادامه داد: به همین منظور از سال گذشته تاکنون سه کلانتری در این مناطق احداث شده و کلانتری چهارم نیز تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد و معتقدیم شهر مشهد به چند کلانتری دیگر نیز نیاز دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: چهار ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی نیز طی یکسال گذشته در مشهد افتتاح شد که امیدواریم با همکاری سایر معاونتها امنیت حاشیه شهر را به نقطه مطلوب برسانیم.

مومنی افزود: مسایل حاشیه شهر مشهد به طور مستمر در رصد، رسیدگی و توجه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و امسال با حضور سایر دستگاههای امنیتی مراسم تاسوعا و عاشورای امسال در مشهد همانند سال قبل در کمال امنیت و آرامش و به بهترین شکل برگزار شد و حادثه امنیتی خاصی را شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: در زمینه نزاع کاهش جرایم را داشتیم و راه حل کاهش نزاع های دسته جمعی، مدارا، خویشتنداری و مراجعه مردم به محکمه و دستگاه قضایی است.

انتهای پیام// ف.غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.