سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه اختصاصی ایران در هرات برگزار می‌شود‌

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان‌رضوی از برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در هرات افغانستان با محوریت خراسان‌رضوی خبر داد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط‌ عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان‌رضوی، ناصر بهزاد  رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان‌رضوی اظهار داشت: این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با مشارکت همه استان‌های کشور از 11 تا 14 آبان/ عقرب سال جاری در شهر هرات افغانستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان‌رضوی با بیان اینکه ثبت‌نام افراد حقوقی برای حضور در این نمایشگاه در حال انجام است افزود: به این منظور تاکنون ثبت نام حدود 40 شرکت انجام شده است.

بهزاد اضاف کرد: این نمایشگاه در زمینه‌های کالایی مواد غذایی  مصالح ساختمانی  محصولات پلاستیکی  شوینده‌ها  ماشین آلات و غیره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تجاری در حاشیه این نمایشگاه, افزود: همچنین برگزاری سمینارهای تخصصی و جلسات جهت انجام مذاکرات بین مقامات دولتی و خصوصی 2 کشور بویژه در زمینه مسائل گمرکی و فرصت‌های تجاری پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.