سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

سوگواره 'خورشید برای همه می تابد' در همدان

سوگواره 'خورشید برای همه می تابد' با حضور جمعی از دانش آموزان دختر عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این آیین گفت: همه ساله در تمام کشورهای جهان یک روز به عنوان روز جهانی کودک در نظر گرفته می شود و در کشور ما به دلیل اهمیت جایگاه کودکان در خانواده، هفته ملی کودک تعیین شده است و در این هفته، برنامه های ویژه ای برگزار می شود.

سید محمدرضا جوادی افزود: امسال به دلیل تقارن این هفته با ایام ماه محرم برنامه های ویژه ای با رویکرد انتقال فرهنگ عاشورایی به کودکان برگزار می شود.

وی ادامه داد: اهداف امام حسین(ع) از سفر به کربلا و اهداف قیام آن حضرت و شخصیت و منش ایشان باید به درستی برای کودکان تبیین شود.

وی ادامه داد: برنامه های کانون در هفته ملی کودک با شعار 'کودکان تشنه اند' با محوریت موضوع های ادبی، هنری، علمی و مذهبی برای کودکان 6 تا 16 سال در 39 مرکز ثابت و سیار و پستی استان همدان اجرا می شود.

جوادی تاکید کرد: در هفته ملی کودک 400 عنوان برنامه در راستای جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی و ویژگی ها، نیازها و خواسته های کودکان امروز در استان همدان اجرا می شود.


سوگواره 'خورشید برای همه می تابد' با حضور دانش آموزان همدانی به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد و در این آیین پرده خوانی قیام امام حسین(ع) برای کودکان و نوجوانان اجرا شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.