سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

آرامش در بازار بیرجند برقرار است

بازار بیرجند از تعادل و ثبات نسبی برخوردار است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛معاون اداری ،مالی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بیرجند امروز در جلسه تنظیم بازار گفت:جلسات تنظیم بازار با هدف تعادل سازی در بازار برگزار می شود که تاکنون نیز موفق بوده و بازار بیرجند در زمینه کالاهای اساسی مردم تعادل و آرامش خوبی دارد.

رضایی با بیان اینکه در زمینه ی نمایشگاه پاییزه نیز،هدف حمایت از کسبه ی بومی و تنظیم بازار بوده است،افزود: در ماه محرم به دلیل افزایش تقاضای اقلام اساسی برنج،شکر،گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد بین هیئت ها و مساجد توزیع می شود تا تعادل بازار در شهرستان حفظ شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بیرجند نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه ریزی برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در ماه محرم نیز انجام شده است،افزود:اقلام مورد نیاز در شهرستان بیرجند به صورت 62 تن برنج با قیمت 2 هزار و 855 تومان،50 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت 5 هزار و 100 تومان،2 تن گوشت گوساله با قیمت 21 هزار و 500 تومان و 20 تن شکر با قیمت 2 هزار 520 تومان تأمین شده است.

محمدی با بیان اینکه این اقلام در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی و یا شورای هیئت های مذهبی قرار می گیرد تا در سطح هیئت های مذهبی و مساجد شهرستان پخش شود،گفت: در صورتی که این کالاها برای هیئت ها و مساجد کافی نباشد میتوان میزان آن را افزایش داد تا تعادل در بازار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه پاییزه نیز در راستای تنظیم بازار، شکر مورد نیاز مردم توزیع شده که نتیجه ی آن تثبیت قیمت شکر بوده است،افزود: سعی شده است تا با توزیع شکر مورد نیاز در ماه محرم و صفر نیز از افزایش قیمت آن جلوگیری شود.

نایب رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد:در نمایشگاه پاییزه که با همکاری اتاق اصناف و به همت سازمان صنعت و معدن و تجارت برگزار شده است کالاهای توزیع شده زیر قیمت بازار بوده تا رضایت مردم جلب شود.

اربابی گفت: غرفه هایی که به تنظیم بازار اختصاص یافته رایگان بوده است تا اجناس با قیمت کمتری در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.