سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اقتدار ناجا تامین کننده امنیت و آرامش جامعه

اقتدار نیروی انتظامی کشور تامین کننده امنیت و آرامش جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، گفت: دهه اول محرم نقطه اوج تاریخ تشیع است و حماسه عاشورا نیز حماسه حق در برابر باطل است.

حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی افزود: قیام امام حسین(ع)، مهم‌ترین قیام در تاریخ تشیع است که آن را می‌توان به همه تاریخ بست داد.

وی  انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از قیام امام حسین(ع) دانست و گفت: ایستادگی در برابر ظلم، هدف اصلی انقلاب اسلامی است، بنابراین جوانان باید با بینش صحیح از وضع موجود و تقویت بنیه اقتصادی و فرهنگی، دشمن را ناکام کنند.

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به دغدغه‌های رهبری افزود: امروز بیکاری و مشکلات اقتصادی از اصلی‌ترین دغدغه‌های جامعه است که می‌توان مشکلات متعدد موجود را ناشی از کم‌عهدی عده‌ای از مسؤولان منطقه دانست.

وی گفت: اعتیاد و فساد در جامعه ناشی از فقر است که از مسؤولان درخواست می‌شود با جدیت مشکل اشتغال جوانان را برطرف کنند.هاشمی افزود: مردم برای این انقلاب تا پای جان خود ایستاده‌اند ولی عده‌ای از مسؤولان مردم را با تدابیر غلط خود اذیت کردند.

امام جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه‌های خود با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این عرصه و اعلام حمایت از آنها، گفت: اقتدار نیروی انتظامی تامین کننده امنیت و آرامش جامعه است از این‌ رو برادران سبز‌پوش ناجا با حفظ این ویژگی امین مردم باشند.

وی به ویژگی‌های مهم و لازم نیروی انتظامی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: کارکنان نیروی انتظامی می‌توانند با رعایت پنج ویژگی اقتدار، عزت، مهربانی و رافت، دقت و مراقبت و امانت و پرهیزکاری و حفظ ارزش‌های اسلامی به امنیت جامعه که یکی از مهم‌ترین نیازهای هر جامعه است کمک کنند.

هاشمی گفت: از مسؤولان رده بالای کشور درخواست می‌شود از نیروی انتظامی برای انجام هرچه بهتر وظایف خود حمایت کنند و به آنها برای پیش‌برد اهداف خود کمک کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.