سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

افزایش 2برابری دارالقرآن های آموزش و پرورش درکشور

معاون اداره کل قرآن،نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: تا دو سال آینده تعداد دارالقرآن های آموزش و پرورش در کشور به 2برابر افزایش می یابد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش در یاسوج با بیان اینکه هم اکنون 700مرکز دارالقرآن در کشور وجود دارد گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ، تا پایان سال 96 در هر منطقه حداقل 2 مرکز دارالقرآن راه اندازی می شود و تا 2 سال آینده تعداد این مراکز در کشور به هزار و 400مرکز می رسد.

میکائیل باقری با اشاره به اینکه کیفیت بخشی به فعالیت دارالقرآن ها از اولویت های کاری وزارت آموزش و پرورش است افزود:برنامه الگوی تلاوت نیز در دارالقرآن ها اجرا می شود.

معاون اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به ارسال بخشنامه های متعدد در حوزه قرآن، نماز و عترت، برنامه 5ساله ندای رحمت بدون تغییر و شامل مقررات و قوائد برگزاری مسابقات و برنامه ها به استان ها ارسال می شود.

باقری از اجرای طرح امام شناسی در دوره ابتدایی خبر داد وگفت: 3 کتاب با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان ابتدایی با زندگی ائمه اطهار تدوین شده که در مدارس توزیع شده است.

معاون اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این کتاب ها در قالب قصه و حکایت از زندگانی ائمه اطهار، برای 3 دوره 2ساله ابتدایی تهیه شده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.