سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

قابل قبول نبودن کوتاهی در خدمات رسانی به مردم شادگان

کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم شادگان قابل قبول نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شرفی خطیب جمعه شادگان، مسئولیت را امانتی موقت برای خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان قابل قبول نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان افزود: بدون شک مردم شهرستان شادکان شایسته بهترین خدمت هستند و هرگونه کوتاهی در مسیر خدمت رسانی به مردم، ناپسند است و قابل قبول نیست.

وی گفت : مدیران و مسئولان باید از موقعیت و مسئولیتی که به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آورده اند در جهت خدمتگزاری و گره گشایی از مشکلات مردم، نهایت استفاده را داشته باشند.

امام جمعه شادگان در خطبه های خود به روز شکست حصر آبادان هم اشاره کرد و افزود: شکست حصر ابادان یک معجزه الهی بود و در زمانی که رزمندگان و نیروهای  دفاعی ایران اسلامی از کمترین تجهیزات نظامی برخوردار بودند، توانستند با ایمان، اخلاص و اعتقاد  قلبی به خداوند، محاصره آبادان را بشکنند و دشمن  متجاوز را از منطقه دور کرده و شکست سختی بر پیکره رژیم بعثی عراق وارد کنند.

وی در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: خانواده یک نهاد کلیدی در جامعه است که باید برای استحکام خانواده هماهنگی لازم بین فرزندان و والدین انجام شود.

حجت الاسلام شرفی همچنین با اشاره به دوران بازنشستگی افراد مختلف در جامعه افزود: بازنشستگان یکی از سرمایه‌های معنوی هر اداره هستند و تکریم آنها موجب دلگرمی کارکنان شاغل می‌شود.

امام جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه های خود ضمن اشاره به هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی گفت: آتش نشان کسی است که وجود خود را به خاطر جان انسانهای دیگر به مخاطره می اندازد و از این رو بایستی به بهترین نحو و به طور شایسته از آنان تقدیر کرد.

وی همچنین به فرا رسیدن روز جهانی گردشگری اشاره کرد و افزود: امروز صنعت گردشگری، نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی جوامع دارد و برای بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های این صنعت باید به ابعاد مختلف آن توجه شود.

حجت الاسلام شرفی در بخش پایانی خطبه خود با تاکید بر بازگویی دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی در هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مظهر ایثار و از خود گذشتگی است و ترویج اسلام ناب محمدی و خودکفایی در عرصه نظامی از مهمترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به شمار می رود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.