سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والیبال کنفدراسیون زنان آسیا- ویتنام

چین و قزاقستان به فینال رسیدند / ایران حریف چین تایپه شد

تیم های ملی والیبال زنان چین و قزاقستان با پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله نیمه نهایی راهی دیدار فینال مسابقات AVC کاپ زنان شدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ؛ مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی کنفدراسون زنان آسیا، امروز پیگیری شد و در پایان این روز از مسابقات چهره 3 تیم راه یافته به فینال مشخص شد.
در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها دو تیم چین و قزاقستان به ترتیب با پیروزی مقابل تیم‌های زنان تایلند و ژاپن، جواز حضور در فینال را کسب کردند و دو تیم ژاپن و تایلند راهی دیدار رده بندی شدند.
در دیگر دیدارهای روز پنجم مسابقات، تیم ملی والیبال کشورمان به مصاف تیم ملی زنان ویتنام رفت و در پایان با پیروزی 3 بر یک در این مسابقه راهی دیدار پنجم-ششمی این رقابت‌ها شد. همچنین دو تیم چین تایپه و کره جنوبی هم به مصاف هم رفتند که کره‌ای‌ها با قبول شکست 3 بر صفر، چین تایپه را راهی دیدار پنجم ششمی کردند.

**نتایج کامل روز پنجم مسابقات AVC کاپ زنان آسیا به شرح زیر است:
چین تایپه 3 – کره جنوبی صفر
ایران 3 – ویتنام یک
چین 3 – تایلند 2
قزاقستان 3 – ژاپن یک
بر این اساس فردا و در چارچوب روز پایانی مسابقات AVC کاپ زنان آسیا ، 4 دیدار برگزار خواهد شد تا پرونده این رقابت‌ها با مشخص شدن چهره تیم‌های برتر بسته شود.

**برنامه روز پایانی AVCکاپ زنان آسیا به شرح زیر است:
نبرد پنجم - ششمی
ایران – چین تایپه : ساعت 12 (9:30 به وقت ایران)
نبرد هفتم - هشتمی
ویتنام – کره جنوبی :ساعت 14:30 (12 به وقت ایران)
رده بندی
ژاپن – تایلند : ساعت 17 (14:30 به وقت ایران)
فینال
چین – قزاقستان: 20:30 (18 به وقت ایران)
پنجمین دوره رقابت‌های والیلال کنفدراسیون زنان آسیا از 24 شهریور به میزبانی ویتنام آغاز شده  است و فردا (30 شهریور )با برگزاری دیدارهای روز پایانی به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.