سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

جنب و جوش منابع طبیعی در شریان اقتصاد مقاومتی

نقش آفرینی منابع طبیعی در اقتصاد مقاومتی طی همایشی بررسی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اعلام کرد : این همایش همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس هفتم مهرماه برگزار می شود، گفت: این همایش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و توانمند سازی جوامع محلی برگزار می شود.

اجاقلو تاکید کرد: بهترین روش و راهکار برای حفظ و اصلاح و حراست منابع طبیعی این است که در مباحث اجرایی از ظرفیت ها و مباحث اجرایی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۵۶ درصد عرصه‌های استان زنجان جزو اراضی ملی است، ادامه داد: بیشتر جنگل‌های سطح استان در شهرستان‌های طارم و زنجان و ماه‌نشان واقع‌شده است و باید با استفاده بهینه از این منابع در اقتصاد استان موثر باشیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بر حراست و حفاظت از مراتع و منابع طبیعی تاکید کردو گفت: مردم باید از ظرفیت اراضی و مراتع به خوبی استفاده کنند و در راستای جلوگیری از آتش سوزی دقت لازم را داشته باشند.

اجاقلو یاد آورشد: آگاهی نداشتن مردم در بسیاری از موارد باعث بروز خساراتی می‌شود که جبران آن به زمان و هزینه هنگفتی نیاز دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.