سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

دستگیری کلاهبردار ۴۰۰ میلیونی خودپردازها

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری کلاهبرداری که از سهل انگاری مالباختگان سوء استفاده کرده و 400 میلیون ریال به جیب زده بود، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان آگاهی در پی دریافت شکایت‌های مردمی مبنی بر کلاهبرداری فردی از سالخوردگان و افراد مسن در جلوی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 سرهنگ حسین نیک فرد با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی این کلاهبردار را در جلوی یک دستگاه خودپرداز شناسایی کرده و وی را دستگیر کردند، افزود: متهم 40 ساله در تحقیقات پلیس به 4 فقره کلاهبرداری در این شهرستان از افراد سالخورده و افراد مسن اعتراف کرد.

وی با اعلام اینکه متهم فقط از یک خانم سالخورده 400 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است، اظهار داشت: تحقیقات پلیس به‌منظور کشف کلاهبرداری‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

 نیک فرد به کلیه دریافت‌کنندگان خدمات از باجه های خودپرداز بانک‌ها به‌خصوص به افراد سالمند و کسانی که از نعمت سواد بی‌بهره یا کم بهره‌اند، توصیه کرد: به سادگی به افرادی که در جلوی خودپردازها حضور دارند اعتماد نکنند و حتما برای اخذ وجوه خود از خودپردازها از خانواده و خویشاوندان مورد وثوق خویش کمک بگیرند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.