سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

کلنگ زنی یک باب سالن ورزشی در پلدشت

مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی روستای بهلول آباد پلدشت با مشارکت بانک ملی ایران و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل دبستان شهید رستمی این روستا برگزارگردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار کرد: 99 سالن ورزشی در اختیار آموزش و پرورش آذربایجان غربی قرار دارد که از این تعداد فقط 70 سالن در سطح استان فعال بوده که این امر لزوم توجه هر چه بیشتر به مقوله ورزش مدارس در استان را می‌رساند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیر کل آموزش و پرورش استان توجه به زیر ساخت های ورزش را زمینه مهم سلامت جامعه و ایجاد انگیزه در جوانان به امر ورزش برشمرد و افزود: ساخت سالن های ورزشی مهم ترین راهبرد برای توسعه زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی است.

سرپرست امور شعب بانک ملی استان نیزبا اشاره به توجه ویژه این بانک به فراهم نمودن زیرساخت های گسترش رشد علم و دانش به ویژه در مناطق محروم بیان کرد: بانک ملی ایران افتخار دارد خود را جزئی از هویت هموطنان بداند و تلاش می کند با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود خدمتگزار خوبی برای مردم باشد.

حبیبی اضافه کرد : بانک ملی ایران با خواست مردم و با هویت ملی تاسیس شده و امروزه اهمیت آموزش و پرورش دانش آموزان از مهمترین امور زیر بنایی کشور می باشد، با توجه به نزدیکی به هفته ولایت ، سالن ورزشی دبستان شهید رستمی را نیز ولایت نامگذاری می کنیم.

همچنین دراین مراسم مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار داشت : این پروژه با مساحت 500 متر مربع با اعتبار 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات 2 درصد صندوق پس انداز ملی ایران ساخته می شود، این پروژه با مشارکت و نظارت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس ساخته و در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.