مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در جمع اصحاب خبر از نیاز پروژه مهر به ۷۹۴ کلاس درسی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رحمانی مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز استان ضمن تبریک عید غدیر و بازگشایی مدارس در خصوص ماموریت های محوله برای اداره نوسازی اظهار داشتاز جمله این ماموریت ها ساخت - توسعه و تجهیز فضا های آموزش و پرورش، استاندارد مقاوم سازی با نشاط مناسب با اولویت ها در چارچوب طرح ساماندهی ضوابط و معیار های فنی و تامین منابع و مشارکت های مردمی می باشد.

وی با اشاره به کسب رتبه پایین استانی از حیث استاندارد تراکم فضا به بیان نیاز های استان پرداخت و تشریح کرد ما به احداث ۴ هزار و پنصد و هفتاد و پنج کلاس جدید جهت رسیدن به میانگین کشوری نیاز داریم ۲ هزار و هشتصد و شصت و دو کلاس به تخریب و باز سازی و ۴ هزار و ششصد و هفتادو دو کلاس به مقاوم سازی نیاز دارد.

مدیر کل نوسازی تجهیز و توسعه استان افزود قریب به ۳۰۰ کلاس درسی استیجاری در استان داریم و با ۳ هزار کلاس درسی فاقد استاندارد حرارتی مواجه هستیم که در سال جاری میزان ۴۷۲ هزار و چهارصد و بیست و یک میلیون ریال اعتبار برای این اداره تصویب شده است و از این مبلغ فقط ۳۴ هزارو هشتصد و ده میلیون ریال در چهار ماهه اول تخصیص یافته است.

رحمانی بهینه سازی فضا، تجهیز مدارس در راستای تحقق اهداف نظام و تعلیم و تربیت اسلامی، بهسازی و مقاوم سازی مدارس با رعایت اصول معماری اسلامی ایرانی و برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز و توسعه مدارس غیر دولتی را از سیاست های اداره نوسازی عنوان کرد.

وی در ادامه گفت ما در سطح استان تعداد ۸۶ پروژه خیرین ۴۵۵ کلاسه در حال اجرا داریم که در نیمه اول سال ۹۵ از محل طرح های استانی ۴۹ پروژه با تعداد ۲۶۱ کلاس تا اول مهر تحویل داده خواهد شدو در پروژه مهر هم ما همه تلاش خود را برای رفع هر گونه مشکل تجهیزات این پروژه ها خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.