سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

هدف آمریکا درست کردن خاورمیانه‏ ای بر محور منافع اسرائیل

اسلام بر سر راه امریکا برای رسیدن به اهداف شومش در منطقه مانع بزرگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه قیدار با اشاره به واقعه 11 سبتامبر خاطر نشان کرد:هدف از این واقعه اسلام هراسی و اسلام ستیزی بود.

خطیب نماز جمعه قیدار با اشاره به ۲۵شهریور، اشغال بیروت توسط صهیونیست های متجاوز (۱۹۸۲ م)کشتار فلسطینیان در اردوگاه های صبرا و شتیلا توسط صهیونیستها (۱۹۸۲ م) گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از ۶۸ سال گذشته تاکنون وحشی‌گری‌ها و آدم‌کشی‌های فراوانی علیه مردم فلسطین انجام داده است و روی همه ظالمان و جنایتکاران تاریخ را سفید کردند.

حجت الاسلام طالبی ادامه داد: باید قصور و ناکارآمدی و توجیه‏ های غیرمنطقی مقامات سعودی در فاجعه منا افشاگری شود.

وی افزود:با توجه به اثبات بی توجهی حاکمان آل سعود در بر گزاری حج باید مسئولیت برگزاری حج از عربستان سلب شود و به یک سازمان بی‏طرف متشکل از تمام کشورهای اسلامی و حاضر در حج واگذار شود.

نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه قیدار بیان کرد: درس عرفه امام حسین(ع) درس ایستادگی و مقاومت در برابر یزیدیان زمان است حضرت سیدالشهدا در این روز با زن و بچه و با کمترین امکانات کلید مقاومت در برابر طاغوت زمان خود که به ابزار و امکانات وسیعی مجهز بود را زد.

طالبی در ادامه تصریح کرد: در دهه عاشورا شیعیان عالم بسیج می شوند برای معرفی امام حسین(ع)، باید در غدیر هم بسیج شوند چون مدیریت جهان با غدیر و آمدن امام زمان (عج) درست می شود و ریشه تمام حقایق در دین ما به روز غدیر باز می گردد. هر چقدر برای روز غدیر هزینه کنیم باز هم کم است.

امام جمعه قیدار افزود: مسئله آثار و تبعات خطرناک پیوستن ایران به FATF بسیار خطرناک و مهم ‏ترین مسأله در این بین آن است که اساساً تعریف ایران از تروریسم با تعریفی که آمریکا و برخی کشورهای دیگر از این موضوع دارند به ‏عنوان نمونه آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جزو گروه ‏های حامی تروریسم می‏ داند و کشورهای حاشیه خلیج فارس که عضو FATF هستند نیز اخیراً حزب‏ الله لبنان را جزو گروه ‏های تروریستی فهرست کرده ‏اند و از آن طرف منافقین که دستشان به خون مظلومان آغشته است را از لیست گروه های تروریستی خارج می سازند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.