زنجان؛

حضور در انتخابات پاسخ محکمی به یاوه‏گویی‏های ضدانقلاب

امام جمعه قیدار گفت: یکی از اهداف‏ بی.بی.سی که از همان سیاست مشهور و قدیمی اختلاف‏ افکنی انگلیس است، تلاش برای ایجاد دوقطبی در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از زنجان؛ خطیب نماز جمعه ی قیدار در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: بی‏.بی‏.سی فارسی به‏عنوان مهم‏ترین رسانه فارسی‏زبان خارج از کشور بخش قابل توجهی از توانش را برای ورود و تأثیرگذاری بر مسأله انتخابات و سوءاستفاده قرار داده است و قصد تخریب چهره حاکمیت و اصل نظام، سلامت انتخابات و حتی زمینه‏ سازی برای ایجاد تشنج و آشوب در انتخابات اخیر است.

موسوی ادامه داد: نیروهای مسلح ما با داشتن اعتقاد قوی، اراده فولادین و آموزش‌های به‌روز ، و رسیدن به خودکفایی و پیشرفت های چشمگیر در جنگ الکترونیک و سامانه پدافند الکترونیکی، و دستیابی به تجهیزات پیشرفته نظامی، تولید مهمات هوشمند،امروزه قدرتمند ترین و جوانمردترین نیروی نظامی منطقه و دنیاست که تحت فرماندهی انسانی مومن و عالم،مدیر و مدبر و شجاع هدایت و رهبری می‌شود .

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است از جمله ایمان به خدا، عشق خدمت به ملت، و دلدادگی به خط ولایت و امامت و اطاعت از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.