عید قربان از بزرگترین اعیاد مسلمانان است و آموزش برترین بندگی در برابر خداوند متعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛خطیب نماز جمعه ی ابهر با بیان این که بهترین اعمال در روز عید قربان قربانی دادن است گفـت:دستور قربانی کردن فرزند ابراهیم(ع) آزمونی الهی بود.

امام جمعه ابهر در ادامه افزود:زیارت امام حسین(ع) در شب و روز عید قربان فضیلت بسیاری دارد و یاد آور هفتاد دو یار باوفای امام است که همه از پیر 70 ساله تا کودک 6 ماهه در راه خدا در خون خود غلطیدند.

حجت الاسلام رحیمی افزود:انقلاب ما الگو گرفته از عاشورای حسینی است و ما وارث این انقلاب هستیم که با پیروی از پیر مراد و عارف و مجاهد کبیر حضرت امام خمینی(ره) و خون های پاک شهیدان و مردمان بزرگ الهی چون آیات حق، مطهری و بهشتی و مدنی و... و شهیدان و مجاهدان سترگی همچون قرنی، چمران، نامجو، خرازی، باکری و هزاران شهید دیگر می باشیم.

وی تصریح کرد:پیروی از رهنمود های رهبر کبیر انقلاب و امام خامنه ای پیروزی انقلاب اسلامی و سرافکنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

نماینده ی ولی فقیه خاطر نشان کرد:عزت و سر بلندی جمهوری اسلامی در این است که در مقابل جنایت های آمریکا و رژیم خبیث آل سعود بایستد چرا که حاکمان آل سعود،اسراییل و آمریکا نامشروع هستند و نظام جمهوری اسلامی با انها همراه و همقدم نمی شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.