سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مرحله دوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های مردان کشور

نفت تهران قهرمان شد

رقابت های قهرمانی دوومیدانی باشگاه های کشور در بخش مردان با قهرمانی تیم نفت تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله دوم رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش مردان امروز در ورزشگاه آفتاب انقلاب با قهرمانی تیم نفت تهران به پایان رسید و تیم ذوب آهن نایب قهرمان این مسابقات شد و تیم پارس مهر فارس در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین تیم های نیروی زمینی ارتش، مقاومت، عقاب نیروی هوایی ارتش، خلیج فارس بوشهر و ستارگان قومس به ترتیب عنوان های چهارم تا هشتم را از آن خود کردند.

نتایج پایانی مسابقات بدین شرح است:

800متر: امیر مرادی از تیم ذوب آهن اصفهان با ثبت زمان 1دقیقه،50ثانیه و 61 صدم ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی به ترتیب مسلم نیادوست و پژمان یارولی در مکان های بعدی قرار گرفتند.

دوی نیمه ماراتن: مهدی شریفی از تیم نفت تهران با ثبت زمان 1 ساعت ، 12 دقیقه و 48ثانیه اول شد و پس از شریفی به ترتیب ارسلان محمودیان و حسن صالحی امین دوم و سوم شدند.

400متر با مانع: میلاد رمضانی از تیم ذوب آهن با ثبت زمان 52 ثانیه و 15 صدم ثانیه قهرمان شد و پس از وی به ترتیب جواد شوریابی و محمدرضا رحمانی از نیروی زمینی ارتش در رده های دوم و سوم قرار گرفتند به ترتیب مدال های نقره و برنز را برای تیم خود به ارمغان آوردند.

3000هزار متر با مانع: حسین کیهانی از تیم نفت تهران با ثبت زمان 9دقیقه، 17ثانیه و 98 صدم ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی به ترتیب احمدفرود و جلیل ناصری به رتبه های دوم و سوم بسنده کردند.

4*400متر: تیم ذوب آهن متشکل از (امیر مرادی،مهدی رحیمی،بهروز مصطفوی و میلاد رمضانی ) با ثبت زمان3 دقیقه ، 14 ثانیه و 3 صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت و پس از این تیم به ترتیب نیروی زمینی ارتش و نفت تهران به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

پرش ارتفاع: کیوان قنبرزاده از تیم نفت تهران با پرشی به میزان 2متر و 18 سانتی متر قهرمان شد و پس از وی محمدرضا وظیفه دوست و آرین زرعکانی از عقاب نیروی هوایی ارتش در رده های بعدی قرار گرفتند.

دهگانه: رضا مرادی از تیم پارس مهر فارس با مجموع امتیاز 5298 اول شد و پس از وی به ترتیب علی محبی و شهاب زندی به جایگاه دوم و سوم قناعت کردند.

200متر: علی خدیور از تیم ذوب آهن با ثبت زمان 21:11 به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یافت و پس از خدیور ،مهدی رحیمی و سجاد زارع به رده های دوم و سومی اکتفا کردند.

پرتاب چکش: پژمان قلعه نویی از تیم نفت تهران با پرتابی به میزان 66 متر و 10 سانتی متر به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یافت و پس از وی به ترتیب مهدی محمدی و اکبر هلالی دوم و سوم شدند.

10000متر: احمدرضا ابوترابی از تیم نفت تهران با ثبت زمان 31 دقیقه، 47 ثانیه و 49 صدم ثانیه قهرمان شد و پس از ابوترابی ،حسن عابدی و علی اکبر بذری به رتبه های دوم و سوم قناعت کردند.

پرتاب نیزه: یوسف یوسف وند از تیم مقاومت با پرتابی به میزان 71:50 قهرمان شد و پس از وی به ترتیب آیوب آرخی و امید تاجی از نفت تهران به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

پرش سه گام: وحید صدیق از تیم نفت تهران با پرشی به میزان15:68 به مدال طلا دست یافت و پس از صدیق، میلاد دریساوی و محمد قائد زاده از ذوب آهن در مکان های بعدی جای گرفتند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.