سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

نخستین نشست تخصصی شبکه های سازمان های مردم نهاد جوانان

نخستین نشست تخصصی شبکه های سازمانهای مردم نهاد جوانان با حضور مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، عطاپور در این جلسه با تبریک سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ، ازدواج آسان ، آگاهانه و به هنگام را از شعارها و راهبردهای تشکیل خانواده در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت : سیاست ها و راهبردهای مقام معظم رهبری در خصوص خانواده باید مد نظر باشد و ضمن عمل نمودن به این فرمایشات بستر های لازم برای فراهم نمودن زمینه های ازدواج های آسان و تحکیم بنیان های خانواده فراهم شود.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری در ادامه از فعالیت 70 سازمان مردم نهاد در استان خبر داد و افزود : گسترش کمی و کیفی سازمانهای مردم نهاد از اهداف و برنامه های دولت است و با تسهیل روند تشکیل این سازمانهای مردم نهاد و فراهم نمودن بستر های لازم در این راستا گام بر می دارد .

عطاپور بر تخصصی نمودن سازمانهای مردم نهاد و تشکیل سازمانهای مردم نهاد تخصصی تاکید کرد و در ادامه به تبيین سياستهاي دولت تدبير و اميد در جهت ساماندهي و برنامه ريزي براي توسعه سازمانهاي مردم نهاد اشاره كرد و افزود: نگاه و رويكرد دولت يازدهم در جهت حمايت، توسعه، ساماندهي و توانمندسازي سمن هاست و اگرچه اين تشكلها در گذشته مورد بي مهري قرار گرفته بودند و فعاليت آنها راكد شده بود اما با رويكرد دولت تدبير و اميد مجددا اشتياق به حضور در صحنه های مختلف اجتماعی یافته اند.

وی با تاکید بر لزوم کارآمدی سازمانهای مردم نهاد در جامعه گفت: درحال حاضر تعداد کمی و فعالیت کیفی سازمانهای مردم نهاد به عنوان یکی از شاخصهای شاخص توسعه يافتگی جوامع محسوب ميشود و هرچه تعداد و تنوع سازمانهای مردم نهاد بيشتر و درعين حال کارآمدتر باشند، آن جامعه توسعه يافته تر خواهد بود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.