چهارمین نشست کتابخوان در کتابخانه علامه دهخدا شهرستان میاندوآب برگزارشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسول کتابخانه ی علامه دهخدا میاندوآب گفت: طرح نشست کتابخوان کتابخانه‌ای که از سال 95 در راستای اهداف سال خواندن آغاز شده به صورت منظم در کتابخانه عمومی علامه دهخدا و هر بار به شیوه‌ای متفاوت و برای مخاطبان با گروه‌های سنی کودک و نوجوان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌گردد.

در چهارمین نشست این کتابخانه، کتاب‌های «حقوق شهروندی در موضوعات متفرقه» توسط مرادعلی حسن‌‌زاده؛ «قلعه حیوانات» نوشته جورج اورل، توسط حمید روشن‌ضمیر؛ «محمد: پیغمبری که از نو باید شناخت» نوشته گئورگیو کنستانتین ویرژیل، توسط فریدون عطارزاده؛ «تومورهای پستان» نوشته مایکل باوم، توسط غلام حسن پوریوسف؛ « شرح نهج البلاغه » نوشته محمد باقر بن محمد نواب لاهیجی، توسط فریبا هوشیاری؛ «این قورباغه ات را قورت بده» نوشته برایان تریسی، توسط کبری تقی پور معرفی و تجربه خواندن آن ها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است که نشست های کتابخوان کتابخانه‌ای با هدف ترویج خواندن و معرفی کتاب های خوانده شده و جذب آحاد مردم به کتابخانه ها برگزار می شود. این جلسات با حضور اعضای کتابخانه، دوستداران کتاب، سایر علاقمندان و عموم مردم بدون محدودیت سنی در تمامی کتابخانه ها به صورت ماهانه برگزار می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.