معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری برنامه های مختلف با محوریت جوان و ازدواج همزمان با هفته گرامیداشت ازدواج خبر داد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محبوب محمود زاده ضمن تبریک اول ذی الحجه سالروز ازدواج اسمانی مولا امیر المومنین حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته ازدواج گفت : بمناسبت گرامیداشت این هفته که هر روز آن به عنوان خاصی نامگذاری شده است ، برنامه های مختلفی تدارک دیدهر شده است که به این مناسبت در سراسر استان اجرا خواهد گردید .

وی افزود : از اولین روز هفته ازدواج میزگرد های تخصصی با حضور اصحاب رسانه و مدیران اجرایی ، صاحب نظران حوزه ازدواج با محوریت عناوین روزشمار هفته بصورت پرسش و پاسخ در اداره کل ورزش و جوانان و استانداری برگزار خواهد شد .

محمودزاده گفت : بر اساس هماهنگی های انجام گرفته خدمات مشاوره ای مراکز ازدواج و نیز استفاده از تسهیلات گردشگری و ورزشی بصورت ویژه و با اعمال تخفیفات و در بعضی موارد بصورت رایگان برای زوجین جوان در این هفته ارائه خواهد گردید .

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : مراسم تجلیل از خیرین ، فعالین و خادمین ازدواج و نشست جوانان نخبه با مسئولین استان با محوریت ازدواج ، راه اندازی کمپین ازدواج اسان ، بهنگام و آگاهانه ، تشکیل کمیته های کارشناسی ازدواج ، انتشار آثار مکتوب و تصویری بصورت مستند ، برگزاری کارگاه آموزشی مهارت کنترل خشم در خانواده و مشارکت با صدا و سیما در جهت تولید برنامه های موضوعی به همراه انجام مقرمات مربوط به راه اندازی مجمع خیرین ازدواج و حمایت از طرح های سازمان های مردم نهاد در خصوص موضوع ازدواج و خانواده و نیز هماهنگی و همکاری با سازمان نظام روان شناختی و مشاوره استان جهت ارائه مجوز مراکز مشاوره ازدواج و خانواده و فعالسازی مرکر موجود و بازدید از مراکز مشاوره و ازدواج بخشی از مهمترین برنامه های استان در هفته ازدواج می باشد .

محمود زاده گفت: امیدواریم در طول ایام این هفته بتوانیم زمینه های لازم برای فرهنگ سازی ازدواج آسان ، بهنگام و آگاهانه جوانان را فراهم نماییم که آینده زندگی را تضمین کنیم .

هفته ازدواج از اول ذی الحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (ع) آغاز می شود و بر اساس اعلام اداره کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان هر روز به عنوان مشخص نامگذاری شده است که عبارتند از :

شنبه ۱۳ شهریورماه: «جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت مهارتهای اقتصادی»

یکشنبه ۱۴ شهریورماه: «جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت مهارتهای زندگی»

دوشنبه ۱۵ شهریورماه: «جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت مدیریت خانوادگی»

سه شنبه ۱۶ شهریورماه: «جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت فرزندپروری»

چهارشنبه ۱۷ شهریورماه: «جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت سواد رسانه ای و اطلاعاتی»

پنج شنبه ۱۸ شهریورماه: «جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت سمن‌های فعال در حوزه ازدواج»

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.