سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نصب 50درصد تابلوهای غیرمجاز بر پشت بام و نمای ساختمان در مشهد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: 50 درصد از تابلوهای غیرمجاز منصوب در سطح شهر مربوط به تابلوهای عمود بر ساختمان و نمای ساختمان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی افزود: از ابتدای سال بالغ بر550 تابلوی غیر مجاز از سطح شهر جمع آوری شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون تعداد 550 تابلوی غیر مجاز از 7 محور سطح شهر شامل خیابان شیرازی، امامت، مجیدیه، صیاد، ، قرنی، سناباد و بهار جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه تابلوهای فاقد مجوز علاوه بر مشکلات ترافیکی و بصری سبب تخریب سیما و منظره شهری نیز می شود، افزود: از 550 تابلوی غیر مجاز در محور های مذکور تعداد 361 مورد توسط سازمان میادین و 189 مورد توسط مالکان جمع آوری شده است که در همین راستا تاکنون بیش از 4500 اخطار اصلاح و جمع آوری به مالکان تابلوهای غیر مجاز در سطح شهر ابلاغ شده است.

محبی ضمن تشکر از همکاری شرکت فرآورده های نفتی استان خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اخطارهای صادر ه توسط این سازمان طی هماهنگی با شرکت فرآورده های نفتی استان جمع آوری تابلوهای غیر مجاز 3 جایگاه سوخت واقع در بلوار امام علی (ع)، بزرگراه شهید چراغچی و بابا نظر با همکاری خود مالکان جایگاه ها صورت پذیرفت.

به گفته ی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، همکاری شهروندان در راستای فرهنگ سازی و ایجاد بستری مناسب در خصوص استفاده صحیح از فضاها و جایگاه های تبلیغاتی سطح شهر نیاز صد در صدی است.

انتهای پیام//ف.ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.