تیم ملی دارت آقایان و بانوان جمهوری اسلامی ایران اردویی آمادگی 4 روزه ای را در اردوگاه بین المللی شهید رجایی نیشابور برگزارکردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس انجمن دارت کشور که به همراه تیم ملی دارت به نیشابور سفر کرده بود در خصوص این اردو گفت: دراین اردو که چهارمین دوره متوالی اردو های آماده سازی میباشد 8 نفر از ملی پوشان دارت خانم و آقای کشور به همراه مربیان حضور دارند.

حمید آذر پور افزود: در حال حاضر تیم از شرایط بسیار خوبی جهت اعزام به مسابقات آسیایی ژاپن برخوردار است و امیدواریم در صورتی که مشکل خاصی وجود نداشته باشد تیم ملی دارت ایران پس از 10 سال مجدد به عرصه مسابقات قهرمانی آسیا بازگردد.

مهدی شایسته مربی تیم مردان دارت کشور نیز در خصوص آمادگی تیمش گفت : به لطف خدا و با فراهم شدن اردوهای مناسب و پیاپی ، تیم از شرایط آمادگی خوبی برخوردار است و امیدواریم بچه ها با همین توانایی که در اردو ها از خود نشان داند بتوانند مدال های رنگارنگی را در مسابقات آسیایی ژاپن کسب کنند.

وجیهه عربی مربی تیم دارت بانوان کشور نیز با اشاره به شرایط خوب این تیم گفت: بانوان با کسب مدال در ادوار گذشته این مسابقات نشان داده اند که از توانایی بالایی جهت کسب مجدد مدال و افتخار آفرینی برای کشورمان برخوردارند و این توانایی در بازیکنان فعلی تیم ملی نیز وجود دارد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.