سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

شرایط راه اندازی پروازهای بین المللی

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: راه اندازی پروازهای بین المللی در این فرودگاه منوط به استقرار دستگاه های ذیربط از جمله گذرنامه، گمرک و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مجتبی بیاتی اعلام کرد: فرودگاه ایلام برای انجام هر نوع پرواز داخلی و خارجی آمادگی دارد و در صورت استقرار دستگاه های ذیربط پرواز بین المللی ایلام نجف و بر عکس در شش ماه دوم سال جاری راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: استقرار دستگاه های مورد نیاز برای برقراری پروازهای بین المللی در فرودگاه شهدای ایلام به تهیه نرم افزار و مقدماتی نیاز دارد که هم اکنون در حال برنامه ریزی و انجام مراحل آن هستیم.

بیاتی نیا در خصوص فضای مورد نیاز برای انجام پروازهای بین المللی در این فرودگاه افزود: فضای مورد نیاز با مدیریت و برنامه ریزی و ایجاد فاصله زمانی بین پروازهای داخلی و خارجی تامین خواهد شد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام تاکید کرد: زیرساخت های لازم برای برقراری پروازهای داخلی به مقاصد مختلف و در آینده نزدیک برای پروازهای خارجی در این فرودگاه فراهم شده است.

وی اظهار داشت: فرودگاه شهدای ایلام تا تایپ ایرباس 320 با گنجایش 180 نفر مسافر آمادگی برقراری پرواز را دارد و شرکت های هواپیمایی در صورت داشتن توان لازم و وجود مسافر می توانند نسبت به برقراری پرواز اقدام کنند.

بیتی نیا اضافه کرد: شرکت البرز غرب بدنبال تاسیس شرکت با پایه پروازی و شب خوابی هواپیما در فرودگاه شهدای ایلام بود و در حال فراهم کردن مقدمات لازم برای این کار است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام افزود: ارتقای این فرودگاه نیازمند ارتقای بخش امنیتی و افزایش پرسنل سپاه حفاظت برای خدمات دهی به پروازهای بیشتر است و در این ارتباط روز گذشته سه طرح با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این فرودگاه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.