سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

بهره برداری از ده ها طرح عمرانی در گیلان

187 طرح عمرانی در هفته دولت در گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛  18 طرح عمرانی شهری و 30 خانه مددجویان کمیته امداد در مجموع با 75 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری امروز در لنگرود افتتاح شد.
38طرح عمرانی شهری، درمانی، کشاورزی و خدماتی با 94 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری در رودسر به بهربرداری رسید.
24طرح اشتغالزایی، راهسازی روستایی و عمران شهری با اشتغالزایی 30 نفر  و با 35 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری در رودبار افتتاح شد.
تالشی ها هم شاهد افتتاح 21 طرح عمران شهری، برق رسانی، راهسازی، آبرسانی، عمران روستایی، گازرسانی و تولیدی با 40 نفر اشتغالزایی و 46 میلیارد ریال سرمایه گذازی و هزینه در این شهرستان بودند.
 در فومن هم  11سامانه کنترل ترافیک، یک طرح آبرسانی، 2 طرح هادی روستایی و 3طرح برق رسانی با 74 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان افتتاح شد.
13 طرح عمرانی آبرسانی، عمران شهری، تولیدی، گردشگری و آموزشی با 25 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری نیز به مناسبت هفته دولت در شهرستان املش افتتاح شد.
9 طرح عمران شهری، خدماتی، راهسازی، تولیدی کشاورزی، درمانی، برق رسانی، ورزشی، علمی و آبرسانی با 55 میلیارد ریال سرمایه گذاری و هزینه هم در لاهیجان افتتاح شد.
6 طرح عمران شهری با 16 میلیارد ریال هزینه به مناسبت هفته دولت در سیاهکل به بهره برداری رسید.
3 طرح صنعتی تولید لوله های پلی اتیلن آب، گاز و فاضلاب با حضور ابویی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در صومعه سرا افتتاح شد.
برای اجرای این 3 طرح صنعتی با اشتغالزایی 90 نفر، بخش خصوصی 250 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.
3 طرح عمران شهری با 2 میلیارد ریال هزینه هم در بخش سنگر شهرستان رشت افتتاح شد.
یک مزرعه پرورش ماهی با 2 میلیارد و 200 میلیون ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و یک سالن اجتماعات با 2 میلیارد ریال هزینه نیز در شهرستان ماسال افتتاح شده است.
 

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.