سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

رفع مشکلات مردم توسط مسئولان

رفع مشکلات مردم اولویت کاری مسئولان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه موقت شادگان در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان با اشاره به اینکه هر ساله ادارات در هفته دولت گزارشی از اقدامات خود را ارائه می دهند گفت: مسئولان باید رفع مشکلات مردم از جمله رکود و بیکاری را مهم ترین اولویت کاری خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشم صوفی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جماعت مساجد اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری مسجد را هسته مقاومت فرهنگی و پایگاه مستحکم بسیج و نیروهای ارزشی خواند و حفظ این سنگر و خاکریز برگ را وظیفه آحاد مردم دانست.

وی در فراز دیگری از خطبه های خود، به روز پنجم شهریورماه به نام بزرگداشت روز محمدبن زکریای رازی و روز داروسازی اشاره کرد و گفت: این عالم بزرگ خدمات شایسته و ارزشمندی برای ایران اسلامی و جهان اسلام انجام دادکه این روز بزرگ را به اطبا، پزشکان، داروسازان، پرستاران و عزیزانی که در حفظ سلامتی مردم شبانه روز زحمت می کشند تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم با تعهد، دقت خاص و دلسوزی به خدمت بزرگ و مقدس خود ادامه بدهند.

امام جمعه موقت شادگان با اشاره به روز هشتم شهریورماه روزه مبارزه با تروریسیم افزود: شهادت شهیدان رجایی و باهنر ،ثمره خون این شهدا را افشای چهره تروریستی استکبار دانست.

صوفی گفت: امروز استکبار و در رأس آن آمریکا مدعی مبارزه با تروریسم بوده اما خود منشاء تروریسم است و ملت ما همچنان در مقابل تروریسم ایستاده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.