سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

توسعه زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی با اشاره به دستاوردهای سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در سفر دو روزه هیأت دولت به استان وزن استان افزایش پیدا کرد و این بزرگترین دستاورد برای ما است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد مصوبات خوبی داشت که بخش زیادی از برنامه‌ها و مصوبات در حال جمع‌بندی است.

خادمی در ادامه با بیان اینکه صندوق توسعه استان را در سفر هیأت دولت به استان پیشنهاد دادیم، گفت: با توجه به اینکه اولین استان بودیم که پیشنهاد صندوق توسعه استان را دادیم که رئیس جمهور با کلیات موافقت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: در سفر دو روزه هیأت دولت به استان 140 میلیارد تومان یارانه سود به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تمامی مصوبات نیازمند پیگیری‌های جدی است، تصریح کرد: در سفر هیأت دولت به استان ستاد اجرایی حضرت امام (ره) اعلام آمادگی سرمایه‌گذاری 150 میلیارد تومانی کرد.

خادمی اعلام آمادگی کمیته امداد برای اجرای طرح اقتصادی در هشت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر دستاوردهای سفر هیأت دولت به استان عنوان کرد.

این مسؤول در ادامه تصریح کرد: سه صندوق کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منابع دولتی دریافت می‌کنند که تحقق این امر در بخش کشاورزی بسیار موثر و کارگشا است.

وی تصویب پارک علم و فناوری را از دیگر دستاوردهای سفر عنوان کرد و گفت: پارک علم و فناوری که از ضروریات استان بود تصویب شد و آماده اجرا است لذا دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان باید پای کار آیند.

نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی به 236 روستای باقی مانده فاقد گاز را از دیگر دستاوردهای سفر عنوان کرد و گفت: آبرسانی به شهرهای لیکک، سوق، لنده و چرام، اتمام محور پاتاوه به دهدشت تا سال 96 و توجه جدی به سد تنگ سرخ از دیگر دستاوردهای سفر هیأت دولت به استان بود.

خادمی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه 17 هزار پروژه در سفر هیأت دولت به استان پیشنهاد دادیم، گفت: بخش عمده‌ای از خواسته‌های استان محقق شد.

این مسؤول اذعان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری از خواسته‌های مهم استان بود که 10 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های گردشگری منابع در نظر گرفته شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج میلیارد تومان برای بازسازی شبکه و پنج میلیارد تومان برای آب شهر مادوان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی در پایان تصریح کرد: در بخش گیاهان دارویی هیأت دولت قول‌های مساعدی دادند.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.