رئیس شورای اسلامی شهر سی‌سخت گفت: این شهر با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ زاهد زابلی در جمع مردم و مسؤولان خواستار احداث بیمارستان در شهرستان دنا شد و اظهار کرد: ساخت بیمارستان یکی از خواسته‌های مردم در این شهرستان بوده که ضروری است این بیمارستان هر چه سریع‌تر احداث شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سی‌سخت گفت: در حوزه راه کارها و اقدامات خوبی انجام شده اما در حوزه راه روستایی به منظور اتصال روستاها به هم و رونق بخش کشاورزی تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری سی‌سخت گفت: شهرداری مدت 7 ماه است که حقوق کارگران خود را پرداخت نکرده چرا که دستگاه‌ها حقوق و معوقات خود را به شهرداری پرداخت نکرده‌اند.

این مسؤول سرمازدگی محصولات کشاورزی و باغی را از دیگر مشکلات کشاورزان این شهرستان دانست و گفت: بیمه کشاورزی جوابگو این مشکل کشاورزان نیست و باید خارج از تعهدات بیمه‌ای به کشاورزان خسارت دیده کمک شود.

زابلی ادامه داد: مشکلاتی با منابع طبیعی و محیط زیست داریم چرا که زمین‌های کشاورزی که بیش از یک قرن بروی آنها کشاورزی صورت می‌گرفت با معارضاتی از سوی این دستگاه‌ها مواجه شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش این شهرستان پس از گذشته 45 سال هنوز هیچ ساختمانی ندارد، گفت: به همین خاطر آموزش و پرورش در مدرسه‌ای مستقر شده که مشکلات آموزشی پیدا کرده است.

زابلی بیان کرد: شهر سی‌سخت با مشکل کمبود فضای  آموزشی مواجه است و استقرار آموزش و پرورش در یک مدرسه این مشکل را بیشتر کرده است.

وی با انتقاد شدید از وضعیت گلزار شهدای گمنام شهر سی‌سخت گفت: مسؤولان زیاد اسم شهدا را به زبان می‌آورند اما در عمل باید به شهدا توجه کنند که راه دسترسی به گلزار شهدای گمنام سی‌سخت مناسب نیست و انتظار داریم این مشکل حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سی‌سخت گفت: شرکت تعاونی آب معدنی سی‌سخت با مشکل نقدینگی مواجه است که با توجه به تولیدات زیاد این شرکت نیازمند رفع این مشکل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بیکاری از مهمترین مشکلات جوانان این شهر است که با توجه به ظرفیت این شهرستان ایجاد اشتغال در دستور کار مدیران و مسؤولان قرار گیرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.