سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده هنرمندان پیشکسوت از امکانات یک باشگاه فرهنگی ورزشی مهیا می‌شود

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت برای امکان استفاده هنرمندان پیشکسوت از امکانات و فضای ورزشی با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی برق تهران دیدار کرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، روز سه شنبه 2 شهریور طی نشستی که ما بین «سید عباس عظیمی»  مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و «علی بیگ» مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی برق تهران و با حضور هنرمند پیشکسوت  «اکبر زنجانپور»  برگزار شد ، امکان استفاده هنرمندان پیشکسوت از امکانات و فضای این باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
 
این دیدار در حاشیه دیدار هنرمندان پیشکسوت «اکبر زنجانپور» ، «رضا فیاضی» و «لوریس چکناواریان» با فرزندان دختر کارکنان وزارت ارشاد مربوط به برنامه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان انجام شد.
 
در این نشست ابتدا عظیمی ضمن معرفی موسسه هنرمندان پیشکسوت و صحبت هایی در زمینه ضرورت حفظ کرامت  اقشار پیشکسوت ، به ویژه هنرمندان و در اختیار قرار دادن امکاناتی رفاهی ، تفریحی و ورزشی از تعامل و همکاری مدیرعامل باشگاه برق قدردانی کرد.
 
علی بیگ نیز با معرفی بخش های مختلف باشگاه، در خصوص نحوه استفاده هنرمندان پیشکسوت از ظرفیت های باشگاه برق، به ویژه استخر سرپوشیده ، تالارها ، بخش های ورزشی و سایر فضاهای موجود توضیحاتی داد.
 
در این نشست طرفین از استاد اکبر زنجانپور که زمینه ی برگزاری این جلسه  و تعامل و همکاری دوجانبه را فراهم نموده قدردانی نمودند .
 
اکبر زنجانپور پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون نیز طی سخنانی گفت: خوشحالم که عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت هستم، تشکیلاتی که از بدو تاسیسش همواره به فکر اعضای خود است و از هر فرصتی برای ایجاد تسهیلات برای آنان بهره می برد، امروز نیز حضور ما در باشگاه فرهنگی ورزشی برق تهران بهانه ای شد تا کار تازه ای در این حوزه صورت پذیرد، من نیز به سهم خود در این مسیر همه تلاشم را خواهم کرد.
 
در پایان این جلسه مقرر شد برای تنطیم یک تفاهم نامه طرفین پیشنهادات و طرفیت های خود را اعلام کنند.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.