علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات اُمنای «موسسه هنرمندان پیشکسوت» از مراحل تعمیرات و آماده سازی مکان جدید موسسه بازدید کرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت روز گذشته «علی مرادخانی» به همراه «سید عباس عظیمی» مدیرعامل این موسسه برای بازدید از مراحل آماده سازی مکان جدید راهی ساختمان جدید موسسه شدند.

در جریان این بازدید، علی مرادخانی ، ضمن ابراز رضایت از موقعیت مکانی ساختمان ، آن را برای امور اداری و جاری  و هم برای استفاده و جمع شدن هنرمندان پیشکسوت ،همایش های کم جمعیت و یا حتی برگزاری کارگاه های آموزشی و ایجاد نمایشگاه های هنری مناسب و کاربردی قلمداد و از آن به عنوان پاتوقی برای هنرمندان پیشکسوت یاد کرد و بر سرعت بخشیدن برای جابجایی هر چه سریعتر موسسه تاکید کرد.

در این بازدید عظیمی  گزارش کاملی از کارهایی که از ماه گذشته تا کنون در مکان جدید انجام شده به معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داد و اظهار امیدواری کرد با وجود سختی های کار ساختمانی در ماه مبارک رمضان و محدودیت های اعتباری ، طی دوهفته الی 20 روز آینده بخش اداری ساختمان جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت به عنوان بخش اول آماده و جابجایی صورت پذیرد و  هم زمان بخش دوم که آماده سازی سالن چند منظوره همایش و گالری خواهد بود کلید خورده که آن نیز در زمانی کوتاه به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است؛ دکتر «محمد باقر نوبخت» معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برنامه هایی جدی برای حل و فصل مشکل مکانی موسسه و پاتوق هنرمندان پیشکسوت در دست اقدام دارد که نتایج حاصله در سال 95 اطلاع رسانی خواهد شد، ضمن آنکه در هفته گذشته «مهندس اسماعیلی» از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز از روند آماده سازی ساختمان جدید موسسه بازدید کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار