موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور علی مرادخانی معاون هنری هنرمندان پیشکسوت متولد بهمن و اسفند ماه جشن تولد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد بهمن و اسفند به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت ظهر امروز در مجموعه باغ زیبا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شد، پیشکسوتان  رشته های مختلف هنر از جمله سیروس گرجستانی، ناصر آقایی، اکبر زنجانپور، علیرضا خمسه، جلیل فرجاد، دکتر سعید شریفیان استاد موسیقی و عباس عظیمی مدیر عامل حضور داشتند.
 
علی مرادخانی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از اقدام مثبت موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: اینگونه اتفاقات مبارک موجب خوشحالی است چون هنرمندان را دور هم جمع می کند و امیدواریم از این جمع های دوستانه بهره مند شویم. امروز ۱۳۰ هنرمند دعوت شده اند.  
 
مرادخانی در ادامه عنوان کرد: در حال رسیدن به پایان زمان جشنواره ها و نزدیک شدن به اتفاقات سیاسی کشور هستیم. اتفاق مبارک و خوبی است که کسانی که ارتباط مستقیم با فرهنگ و هنر کشور دارند در مجلس شورای اسلامی و حیطه قانونگذاری کشور حضور پیدا کنند و نماینده ای در این عرصه کشور داشته باشیم.

وی خطاب به هنرمندان حاضر در این جشن گفت: مردم با دیدن شما خاطرات خوبی را مرور و زنده می کنند و این موسسه اتفاقات خوبی را رقم زده است و عباس عظیمی پیگیری های زیادی را داشتند که اتفاقات خوبی برای هنرمندان پیشکسوت بیفتد و امیدوارم این موسسه روز به روز بهتر شود. 

مرادخانی اظهار داشت: موسسه هنرمندان پیشکسوت با ارج نهادن به پیشکوتان گام بردارد و این موضوع موجب می شود هنرمندان جوان هم به آینده کاری خود مطمئن شوند. 

وی با اشاره به محدودیت بودجه در حوزه فرهنگ و کشور گفت: متاسفانه وقتی بودجه ای تزریق می شود همه سهم خواهی می کنند و متوجه نیستند که بودجه یک بخش مخصوص همان بخش است. 

سپس علی مرادخانی، محسن علی اکبری، عباس عظیمی  هدایای متولدان بهمن و اسفند را اهدا کردند. 

در این میان برخی از هنرمندان هنگام دریافت هدیه خود با شوخی خود موجب نشاط بیشتر جشن شدند و در پایان برنامه رشید وطن دوست قطعه «جان مریم» را به طور زنده اجرا کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.