سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش مشکلات نقدینگی واحدهای صنعتی تا دو ماه آینده

معاون وزیر صنعت در بوشهر: مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی تا دوماه آینده کاهش می یابد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از شهرک صنعتی شماره دو و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت درسال جاری دولت برای ساماندهی وضعیت واحدهای صنعتی کوچک ومتوسط درستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی 160هزار میلیارد ریال برای کمک به هفت هزار و 500 واحد صنعتی دارای مشکل نقدینگی تسهیلات اختصاص داد.

 منصور معظمی افزود هنوز مدت زمان زیادی از آغاز حمایت جدی از صنایع دارای مشکل نقدینگی نگذشته است اما با گذشت زمان مشکلات آنها تسهیل خواهد شد.

 وی گفت تا دو ماه آینده حجم زیادی از پرونده های ارسالی واحدهای صنعتی ارزیابی و برای پرداخت تسهیلات به آنها تصمیم گیری می شود.

آقای معظمی افزود در استان بوشهر تاکنون 400 پرونده برای پرداخت تسهیلات به واحدهای دارای مشکل نقدینگی تشکیل شده و از این شمار 190 مورد ارزیابی و به بانکها فرستاده شده است.

 وی گفت از 190 پرونده ارسالی واحدهای صنعتی استان بوشهر به بانکها 15 واحد موفق به دریافت تسهیلات شدند.

معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بوشهر پس شنیدن مطالبات و خواسته های آنها بر لزوم رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و معدنی تاکید کرد.

انتهای پیام/ ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.