10 هزار واحد صنعتی از ابتدای امسال تا کنون تسهیلات دریافت کرده‌اند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحاشیه بررسی روند فعالیت واحدهای شهرک صنعتی برازجان گفت: از ابتدای سال تا کنون 160هزارمیلیارد ریال تسهیلات بانکی به 10 هزار واحد صنعتی پرداخت شده است.

سید حمید کلانتری افزود: سیاست دولت تقویت تولیدات داخلی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در این خصوص حمایت از واحدهای تولیدی و تقویت آنها برای ماندگاری و موفقیت در عرصه اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

وی بیشترین مشکلات واحدهای تعاونی را مربوط به بانک‌ها و بیمه عنوان کرد و ادامه داد: تفکر بانک‌ها باید تسهیل گری باشد و در خصوص وام ها، وثیقه ها و بخشودگی جریمه ها با واحدهای تولیدی همراهی و همکاری داشته باشند.

همچنین با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت تعاونی توسعه عمران دشتستان آغاز به کار کرد.

این شرکت هزار و 226 عضو دارد و در زمینه فعالیت های عمرانی، اداره واحدهای اقتصادی توزیعی و خدماتی، سرمایه گذاری در طرح های توسعه شهرستان و مشارکت با تعاونی ها فعالیت می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این‌گونه تعاونی‌ها را بازوان قوی برای شهرداری ها و دهیاری ها خواند که باید با استفاده از کارشناسان مجرب و جلب مشارکت خیران، اساس کار خود را در بهره وری بالا و هزینه کم قرار دهند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.