صاحبان 10 واحد صنعتی و معدنی استان بوشهر تجلیل شدند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن، از دو نفر از پیشکسوتان صنعتی و معدنی، دو طرح برگزیده صنعتی و شش واحد برگزیده صنعتی و معدنی تقدیر شد.

 استاندار بوشهر در این همایش با اشاره به این که بسیاری از مشکلات مختص استان بوشهر نیست، گفت: دولت باید بتواند مشکلات اقتصادی واحدهای صنعتی را به‌صورت اساسی حل کند و معتقدیم در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شده که می‌تواند آثارخوب خود را نشان دهد.

مصطفی سالاری با اشاره به تقاضای کارخانه‌های سیمان دشتی و دشتستان برای ایجاد اسکله صادرات مواد معدنی افزود: در همین زمینه آمادگی داریم اسکله‌های نیمه‌تمام استان را به‌صورت رایگان در اختیار کارخانه‌های سیمان بدهیم تا برای صادرات مواد معدنی از آن استفاده کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر نیز گفت: از 349 طرح ثبت‌نام شده در سامانه بهین‌یاب تاکنون 138 مورد برای دریافت سرمایه گذاری 180 میلیارد تومان به بانک‌های عامل ارجاع شده است.

سیدحسین حسینی محمدی افزود: در راستای سیاست های حمایتی دولت ، همه واحدهای صنعتی در حال تولید می‌توانند ماشین‌آلات مورد نیاز خط تولید را با معافیت حقوق گمرکی وارد کنند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.