شرکت گاز بوشهر جزء پنج شرکت برتر در زمینه فروش گاز به صنایع معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به گازرسانی به 102 مشترک عمده صنعتی در استان گفت: مشترکان صنعتی، در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال، هر ساعت2200 مترمکعب بیشتر گاز مصرف کرده‌اند.

غلامعباس حسینی شاخص ترین مصرف کنندگان گاز استان بوشهر را پتروشیمی‌ها عنوان کرد که تامین‌کننده خوراک و سوخت بسیاری از صنایع دیگر هستند و از جمله مهم ترین آنها می توان به پتروشیمی مبین با مصرف یک میلیون مترمکعب گاز در ساعت اشاره کرد.

وی همچنین نیروگاه‌های استان را از دیگر صنایع عمده مصرف کننده گاز عنوان کرد و افزود : با گازرسانی به پنج نیروگاه عظیم در شهرهای بوشهر، عسلویه، کنگان و گناوه شاهد صرفه جویی در هزینه ها و بهبود وضعیت محیط زیست با توجه به حذف آلودگی های سوخت های فسیلی بوده ایم.

حسینی با اشاره به گاز رسانی به 37 ایستگاه سی ان جی، 11 شهرک صنعتی، چندین کارخانه تولید سیمان ، گچ ، آسفالت و هفت بیمارستان و مرکز درمانی، تصریح کرد: گازرسانی به یک بیمارستان و نیروگاه گازی دیگر و نیز چندین واحد صنعتی در استان را با هدف بهینه سازی مصرف سوخت و نیز کاهش آلودگی های زیست محیطی در دستور کار داریم.

 مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین با بیان برنامه‌های آینده این شرکت گفت: از جمله این برنامه‌ها می‎توان به طرح گازرسانی به پتروشیمی های متانول کاوه دیر و سیراف انرژی به طول 20 کیلومتر و نیز گازرسانی به کارخانه سیمان مند دشتی با اجرای 23 کیلومتر خط انتقال، اشاره کرد.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.