22 هزار انشعاب گاز تا پایان سال در مناطق مختلف استان بوشهر نصب می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تا کنون حدود 140 هزار انشعاب گاز در استان بوشهر واگذار شده که بیش از 70 درصد آن در شهرها و حدود 30 درصد در روستاها بوده است.

 غلامعباس حسینی با اشاره به برنامه ریزی برای نصب 22هزار انشعاب تا پایان سال، افزود: اکنون بیش از 93 درصد جمعیت شهری و 71 درصد از جمعیت روستایی استان از گاز بهره‌مند هستند.
وی گفت از 37 شهر استان بوشهر، چهار شهر هنوز شبکه گاز رسانی ندارند که این طرح در سه شهر بوشکان، تنگ ارم و کلمه از توابع شهرستان دشتستان در حال اجراست و این طرح تنها در خارگ به اجرا در نیامده.

حسینی خاطر نشان کرد: علاوه بر اجرای 84 کیلومتر شبکه انتقال در این سه شهر امسال در شهر بوشکان و روستاهای اطراف آن هم 40 کیلومتر شبکه داخلی اجرا می‌شود.

 وی اعتبار این طرح‌ها را 350 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: گازرسانی به بوشکان بهمن و گازرسانی به تنگ‌ارم و کلمه تا نیمه نخست سال آینده تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین گفت: تا کنون 203 روستا صاحب شبکه گاز شده‌اند و امسال هم برنامه داریم گازرسانی به 208 روستا را آغاز کنیم.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.